eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciekawy tok rozumowania - rabat i taxi › Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Date: 19 Apr 2003 19:13:35 +0200
    Organization: Warsaw University, Physics Department
    Lines: 14
    Message-ID: <2...@c...fuw.edu.pl>
    References: <b7rl45$q77$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    <b7rta7$a3f$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: cclan.fuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1050772413 6036 193.0.81.21 (19 Apr 2003 17:13:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Apr 2003 17:13:34 GMT
    User-Agent: Gnus/5.09 (Gnus v5.9.0) Emacs/21.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237237
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> writes:

    > Jeśli chcą być konkurencyjni to muszą oferować bardzo duże upusty i żyć
    > pewnie na granicy opłacalności - trudno. I ten problem nie dotyczy tylko
    > faktu płatności kartą ale również upustów dla stałych klientów.

    Przede wszystkim dopoki osob placacych karta jest malo, to mozna im
    oferowac gorsze warunki zakupow... Jak bedzie duzo, to straty
    wynikajace z tego, ze ci klienci przejda do konkurencji, przewaza...

    Oczywiscie nie w kazdym sklepie. Niektorzy sa niereformowalni i
    klientow traktuja jak zlo konieczne 8-)

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1