  • Data: 2003-04-19 19:13:16
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ba! A wiesz że w domu też prądu może zabraknąć? I wody też? O gazie nie
    > pisze, bo ja nie mam, ale też może go zbraknąć - też masz zapas bateri,
    > butle z woda i butle z propanem na jakbyco?

    w ciągu ostatnich kilku lat nie miałem ani jednej przerwy w dostawie prądu
    czy wody
    w tym samym czasie w supermarketach byłem świadkiem co najmniej 3-4 awarii -
    gdy z głośników płynęła informacja że przepraszają ale ... klienci którzy
    chcą płacić kartami mogą sie wypchac
    widziałem również 2 albo 3 awarie bankomatów

    a statystycznie troche więcej czasu spędzam w domu niż w supermarketach i
    pod bankomatem

    czytałem też na tej liście ładnych kilka postów ludzi którzy a to nie mogli
    zatankować samochodu bo akurat była awaria lub poszli radośnie na stację PKP
    kupic bilet na ważną podróż - a później płacili mandat bo nie mogli zapłacić
    kartą itd

    chodzi o zwykłe prawdopodobieństwo wystąpienia kłopotów - gdybym mieszkał na
    Ukrainie i często mi odłączali prąd to zawsze pod ręką miałbym latarkę lub
    świeczki (przerabialiśmy to parenaście lat temu za komuny)

    jeśliby kiepsko działały wodociągi to w rezerwie miałbym wiadro z wodą

    jeśli zaś nie mogę być pewien 99% (o 100% celowo nie piszę) skuteczności
    bankomatu to noszę przy sobie zawsze jakieś 100 zł gotówką - jeśli wydaje
    się Wam to tak niesamowicie śmieszne lub nierealne to ja jestem pełen
    podziwu dla Waszej wiary w techniczną doskonałość systemów elektronicznej
    płatności