  • Data: 2003-04-19 20:38:19
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapominasz o tym ze stawiajac posa, sprzedawca oczekuje _wiekszej_ ilosci
    > klientów, stad ma większy obrót etc.

    może się przeliczył z oczekiwaniami ?
    może znaczek VISA na drzwiach nie przyciągnął takich tłumów jakich się
    spodziewał ?
    może wszyscy konkurencji powiesli ten sam znaczek VISA i kklientów ma tyle
    samo co miał a przez płatności kartami ma mniej pieniędzy ?
    może mamy taki jakiś kryzys ?

    > To znaczy? Bo ja mogę w triadzie kupić wycieczkę z ulgą (za bycie klientem
    > od kilku lat) i zapłacić kartą.
    >
    > Jakiś kontro-przykład?

    ale o czym to niby ma świadczyć ? że triada ma na tyle duży narzut że stać
    ich na ofiarowanie stałemu klientowi z którego żyją upustu ?
    może triada ma dobrych negocjatorów, może prezes dopłaca do interesu itd itp

    to nic nie zmienia, Fakty są takie że płatność kartą to pewne koszty, Te
    koszty tak czy inaczej zawsze ponosi klient. Koniec kropka - to podstawa
    rozumowania. Rozumiem że boli Cię gdy dowiadujesz się że to jest 3% - ale
    uwierz że nawet gdyby Cie o tym nie poinformowano (jak w triada) to i tak te
    pieniadze zapłaciłeś dla pośredników.