  • Data: 2003-04-19 16:44:16
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 19 Apr 2003 18:34:32 +0200, olo pisze:

    > jasne, później będzie awaria terminala i będę głodny bez śniadania -
    > gratuluję pomysłu

    Ba! A wiesz że w domu też prądu może zabraknąć? I wody też? O gazie nie
    pisze, bo ja nie mam, ale też może go zbraknąć - też masz zapas bateri,
    butle z woda i butle z propanem na jakbyco?

    > a nie lepszym - bezpieczniejszym pomysłem jest wyciągnąc te 30-40 zł raz na
    > dwa dni i mieć w kieszeni na drobne zakupy ? na procentach już dużo nie
    > stracisz bo i tak są symboliczne

    A ja nie mam czasu zahaczać o bankomat -- zdarza sie.

    > nie tyle najlepszą co dającą 100% pewności :-)
    > musisz przyznać że przy częstym płaceniu kartami nawet za drobiazgi -
    > podwyższasz ryzyko

    Nie, najlepsza metoda na zabezpieczenie karty jest jej niewyrabianie ;-)

    --w