    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Date: Sat, 9 Nov 2002 01:45:09 +0100

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aqgdqq$97e$1@news.onet.pl...
    > Dla mnie jako klienta - jest to idealne - mam super produkt, za niska cene,
    > wysokie oprocentowanie i tak dalej.
    > I mnie g. obchodzi, ze nie zatrudniaja wiecej ludzi (czy zwalniaja gdzie
    > indziej) - przeciez ci ludzie pracuja za zyski klienta. A w tym momencie -

    Bardzo ładny wywód młodego ambitnego, wykształconego yuppi, który może być klientem!
    Życzę ci by ci się udało nie musieć zaciskać pasa, aby Twojemu potomstwu żyło się
    lepiej.

    Ale niestety ten świat jest parszywy i jedynie niewielkiemu procentowi ludzi na
    świecie może się żyć dobrze
    Reszta musi mniej lub bardziej zdychać. Ktoś musi dać się wyzyskać, aby prezes,
    dyrektor, kierownik mógł latać odrzutowcem, jeździć
    jaguarem, mieszkać we własnym domku.

    Dlatego tworzy się coraz to bardziej skomplikowane nowe przepisy prawa, aby potrzebni
    byli urzędnicy.
    I tylko ta grupa na świecie jest coraz liczniejsza. Ale oni niczego pozytywnego nie
    tworzą. To darmozjady i pierdzistołki.

    Kiedyś było mniej ludzi i mniej musiało być wyzyskiwanych. Dawno nie było solidnej
    katastrofy powodującej wymarcie przynajmniej
    kilku procent najsłabszej populacji.

    A to o czym piszesz,: technologia, konkurencja, małe koszty: generuje MAŁY zysk,
    który wystarczy na wygodne życie znikomej ilości
    ludzi.
    Zauważ, że najlepiej żyje się z handlu: tanio kupić - drogo sprzedać, ale dziś to
    jest coraz trudniejsze. Spada ilość ludzi chętnych
    do kupowania nowych produktów. Przepływ informacji zmniejsza zapotrzebowanie na
    handlarzy.

    Jeszcze niedawno wielu na tej grupie korzystało z mnóstwa darmowych banków - robili
    tłok w statystykach.
    Promocja się skończyła, nastały opłaty za każde kiwnięcie palcem, klientela się
    wycofała.
    Coraz więcej ludzi na świecie ubożeje. A to implikuje jedynie WOJNĘ.

    Terroryzm.....Może to jedyny kierunek, aby pazerni bogaci zrozumieli, że nie można
    mieć majątku milion razy większego od miliona
    pobratymców, bo oni po prostu się "zdenerwują"

    I póki prezesi i inni bogacze nie zrozumieją, że mają identyczne żołądki jak
    szeregowy pracownik a nawet menel z ulicy i
    kilkakrotny "komin" płacowy wystarczy, i się swoją wypłatą nie podzielą, to ich zyski
    odpłyną w siną dal......

    Ktoś inny będzie w przyszłości bogaty ich bogactwem.

    Niech ci się więc nie wydaje, że młody, piękny, mądry wykształcony człowiek jest
    dużo wartościowszy od tego biedaka nie dającego
    sobie rady w życiu, który dziś pozwala się wyzyskiwać.

    Czy były najemnik z PGR, Murzyniątko zrywające banany czy ziarenka kakao są sobie
    winni, że mają mało pieniędzy????
    Czy nie wierzysz , że pierwszy milion trzeba ukraść ???

    Każdy w życiu ma momenty lepsze i gorsze i nie zawsze jest winny sam sobie. A ilość
    pieniędzy globalnie jest stała. Tylko
    dystrybucja się zmienia.
    Zaradność yuppi, umiejętność zarobienia pieniędzy, to skurwysyństwo, które trzeba
    wyrządzić wielu innym, którzy muszą się mieć się
    gorzej.