  • Data: 2002-11-08 12:07:54
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zauwaz - ze ktos to oprogramowanie robi, ktos napelnia bankomaty, ktos tym
    > wszystkim zawiaduje, ktos rozszerza dzialanosc, moze byc konkurencyjny -
    no
    > wlasnie to ostatnie. Zobacz taki Multibank - male zatrudnienie, wysoka
    > wydajnosc kanalow elektronicznych - niskie oprocentowanie. Niskie
    > oprocentowanie - ludzie chetniej biora kredyty - chetniej biora kredyty -
    > wiecej kupuja - wiecej kupuja - przedsiebiorcy wiecej zatrudniaja - takze
    > tych zwalniancyh z bankow - ci maja prace - maja potrzeby - finansuja je z
> [...]
    chcialbys aby tak bylo
    ale Polska to taki dziwny kraj gdzie wszystko jest poobracane do gory nogami
    tymbardziej ze :
    oprogramowanie dla bankow jest w wiekszosci napisane za granica
    (ewentualnie dorobki w Polse)
    nawet przy oprocentowaniu kredytu 0 % bezrobotny go nie dostanie
    przedsiebiorca nie zwiekszy produkcji/zatrudnienia

    w/g mnie kolka sie kreca ale w ta druga strone

    lecz dobrze ze sa tez wsrod nas optymisci

    w USA koparke kupuje sie amerykanska ze sprzedazy ktore utrzymanie maja
    amerykanie
    w Polsce nie kupuje sie koparki polskiej, bankomatu polskiego,
    pieniezki do bankomatow nie sa wozone polskimi samochodami
    do nie dawna nie byly nawet drukowane w Polsce,
    pewnie nawet worki do przewozu pieniedzy nie sa polskie
    bron jaka maja ochroniarze, ich kamizelki kuloodporne ...
    Ech ...

    moi dziadkowie mowili - "my musimy zaciskac pasy by naszym dzieciom zylo sie
    lepiej"
    moi rodzice mowili - "my musimy zaciskac pasy by naszym dzieciom zylo sie
    lepiej"
    poki co nie mam dzieci ale juz zaczynam sie bac ze i ja to bede mowil

    To jest Polska wlasnie :(

    Piotr