eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Data: 2019-11-01 17:14:46
    Temat: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > w postaci pliku .pdf.
    > Tam, gdzie jest to możliwe wybieram potwierdzenie e-mailem i wtedy plik
    > .pdf jest
    > załącznikiem
    > W innych przypadkach, gdy jest wybór, wybieram zapis historii w postaci
    > pliku .xls
    > i to działa.
    > Jednak gdy wybieram jakiś okres sprzed paru miesięcy w celu zapisania
    > historii
    > operacji na moim koncie, to nie ma wyboru co do postaci pliku, może być
    > tylko .pdf.
    > I chociaż pojawia się informacja, że plik jest generowany, na komputerze
    > go nie ma.
    >
    > Kiedyś zapisywanie w postaci .pdf działało, mam jeszcze zapisanych parę
    > takich plików.
    >
    > Czy ktoś miał taki problem i mógłby pomóc?
    >
    > User

    Aż sprawdziłem. Wszystko działa jak należy. Zarówno .pdf, jak i .xls są
    prawidłowo generowane. Podejrzewam, że problem tkwi w konfiguracji
    przeglądarki, może aplikacji domyślnych.

    U mnie generowane pliki są ściągane do katalogu

    C:\Users\<nazwa profilu>\AppData\Local\Temp

    a następnie stamtąd pobierane przez ,,aplikację domyślną". Jeżeli dam
    ,,zapisz plik", to zapisuje się tam, gdzie wszystkie ściągane pliki - co
    jest ustawiane w parametrach przeglądarki.

    A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są ściągane,
    niekoniecznie musi to być ,,Downloads".

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1