eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Data: 2019-11-02 11:41:34
    Temat: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby rozważać sprawę programu do .PDFów trzeba wpierw tego .PDFa mieć. ;-)

    Rozważ taką hipotetyczną sytuację - jako program domyślny do otwierania
    plików ustawiasz samodzielnie napisany .bat o treści: ,,del /y %1". Nigdy
    wtedy tego .pdf-a nie znajdziesz (no chyba, że w koszu).

    > do której dochodzę po zalogowaniu się do iPKO, ściąga się bez problemu.
    > Czyli coś musi się
    > blokować w samym serwisie iPKO.

    Ale dlaczego to nie działa akurat u ciebie? Czyżbyś miał specjalne
    względy u PKOBP?

    Spróbuj na innym komputerze, to ostatecznie wyjaśni.

    --
    Grzexs