eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Data: 2019-11-01 22:54:46
    Temat: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Od: User <U...@U...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01.11.2019 o 21:49, Grzexs pisze:
    >> Używam Windows 10 Home i przeglądarki Fire Fox 66.0.5 (64 bity).
    >>
    >> Wygenerowanych plików nie ma nigdzie w całym komputerze - przeszukane
    >> w Explorerze Windows 10 oraz specjalnym programem FileSearchy.
    >>
    >> 1) Gdy chcę zapisać historię operacji na koncie, tę która się wyświetla
    >> w Rachunki -> wybór konta -> Operacje na rachunku - u dołu strony
    >> mam okienko Pobierz i możliwość wyboru: HTML, CSV, PDF, XLS, XML.
    >> Po wybraniu XLS pokazuje się okienko : Rozpoczęto pobierani pliku
    >> history_20191101_174939.xls i tekst: Po ukończeniu pobierania:
    >> Otwórz za pomocą MS Office Excel lub Zapisz plik.
    >> Gdy wybiorę Zapisz plik odpowiedni plik .xls zapisuje się w
    >> C:\Użytkownicy\<moja nazwa>\Downloads. To jest OK.
    >> Gdy wybiorę PDF nic się dalej nie dzieje i żaden plik .pdf nigdzie w
    >> całym
    >> komputerze nie powstaje.
    >
    > U mnie to wygląda tak samo z tą różnicą, że wszystko się zapisuje tam,
    > gdzie trzeba i nie pojawia się okienko ,,Rozpoczęto..." (albo trwa to tak
    > krótko, że nie widać).
    >
    >> 2) Gdy natomiast chcę pobrać wyciągi np. z czerwca, naciskam na tej
    >> samej
    >> stronie Wyciągi (w linii pod Operacje na rachunku). Pojawia się napis:
    >
    > Tego nie próbowałem.
    >
    >> 3) Gdy potrzebne jest mi potwierdzenie jakiejś operacji, np. przelewu,
    >
    > Tego też nie robiłem nigdy.
    >
    >> Bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Napisz proszę
    >> jakiego systemu
    >> i jakiej przeglądarki używasz. Czy wszystko u Ciebie przebiega
    >> podobnie jak u mnie?
    >
    > win 10 i Firefox 70.0.1
    >
    > A może problem jest z szybkością netu? Kiedyś, jak wisiałem na
    > modemie, to coś takiego mi się zdarzało, że gdzieś się gubiły pliki,
    > ale to raczej nie dotyczyło PKOBP.
    >
    > Jednak mam wrażenie, że to błąd oprogramowania po Twojej stronie. Jaki
    > masz program do przeglądania PDF-ów? Ja np. PDF-XChange Viewer. Choć...
    > sama przeglądarka ma viewer PDF, więc to chyba nie to. Może nadgorliwy
    > antywirus wycina w jego mniemaniu podejrzane PDF-y?
    >
    Żeby rozważać sprawę programu do .PDFów trzeba wpierw tego .PDFa mieć. ;-)

    Co ciekawe, np. "Przewodnik  po usłudze bankowości elektronicznej iPKO -
    wrzesień 2019"
    ze strony
    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-
    elektroniczna/przewodniki/
    do której dochodzę po zalogowaniu się do iPKO, ściąga się bez problemu.
    Czyli coś musi się
    blokować w samym serwisie iPKO.

    Pozdrawiam

    User

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1