    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 9 Nov 2020 13:13:46 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wymiana Curve
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2020 21:54:47 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Witam
    > Padł pikacz w mojej Curvie (zwykła nie metal)
    > - dziwne bo karta noszona w portfelu z innymi
    > więc raczej nie uszkodzenie mechaniczne - np. anteny
    >
    > No ale pytanie - wymienią bezkosztowo czy trzeba będzie zabulić za
    > przesyłke ?
    > Karta ważna jeszcze do stycznia 2022 :/

    Zapytaj na czacie albo supportu w poczcie w apce.
    Nie widziałem nigdy ich TOiP w formie "klasycznej".

    A ich metale mają chyba pikacza, ciekawe jak to jest zrobione.

    Jak chip działa to paść mogła tylko antena - terminal i telefon z NFC w ogóle nie
    reagują na przykładanie?
    Te "anteny" są robione różnie - porównanie dwóch przezroczystych (N26 i idea) dobrze
    to pokazuje.

    Żonie padł pikacz dwa razy po jakimś miesiącu w kredytówkach 1-2-3 santandera - za
    drugim razem zostawiliśmy już jako chipową, bo głąby z santandera skasowali możliwość
    wydania duplikatu - pierwszą kartę zastrzegli i przysłali nową z innym numerem -
    oczywiście z karty przez tydzień nie można korzystać, choć działa chip, niemożliwe
    też IO.
    Moja dodatkowa się nie popsuła, choć mało nosiłem.
    Z żadną inną z santandera takich kłopotów nie było, choć inne też ,iały tłoczenua w
    dwóch rzędach - pierwszy imiona 9+9 znaków, drugi nazwisko, też 9.