  • Data: 2004-12-21 21:53:37
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yayco napisał(a):

    > 1mo - nie istnieje coś takiego jak "wiarygodna statystyka", ale jeśli
    > chodzi ci o próby reprezentatywne, to nie nie ma takich, choćby
    > dlatego, że 95% użytkowników używa IE.

    Już "tylko" 89% :-) Te 6% ubyło nagle po premierze wersji 1.0 Firefoksa.
    A i to nie są do końca wiarygodne dane (heh, jakby jakiekolwiek
    statystyki były wiarygodne...), gdyż wielu użytkowników produktów
    Mozilli czy Opery przestawia swoje przeglądarki tak, by identyfikowały
    się serwerowi jako IE. To ostatnie jest wynikiem faktu, że wielu
    kiepskich webmasterów blokuje dostęp do stron użytkownikom innych
    przeglądarek (prezentując na przykład treść: tę stronę oglądaj w
    przeglądarce Internet Explorer w wersji co najmniej 5.0). Na szczęście
    takich witryn jest ostatnio coraz mniej.

    > Co nie zmienia faktu, że już od dawna nie ma tego produktu na
    > Linuksa, a jego użytkownicy jakoś sobie z bankami dają radę.

    Nigdy go nie było. I wydaje mi się, że nigdy nie będzie. I obym miał
    rację ;-)

    --
    Marek