  • Data: 2004-12-23 09:24:59
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-12-2004 09:37, Użytkownik zd9 napisał:

    > Wniosek logicznie słuszny ;)
    > Przy założeniu: liczba wszystkich użytkowników wszystkich przeglądarek = const.
    >
    > Czyli: ze wzrostem liczby użytkowników Firefoxa ubywa użytkowników MS-IE, co
    > pociąga za sobą wzrost zainteresowania złoczyńców netowych Firefoxem. To
    > ostatnie owocuje zwiększająca się ilością nowych form włamań poprzez słabe
    > strony nowego produktu...

    To jeszcze coś dodam. Takie statystyki
    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
    Nieźle to wygląda, co?
    Przy okazji, większe bezpieczeństwo FF wynika nie tylko z mniejszej jego
    popularności ale z innej filozofii projektu. W FF po prostu
    bezpieczeństwo stoi wyżej na liście priorytetów.
    A w ogóle to ja zamawiam Operę z Adblockiem. Przeglądarka marzenie by była.

    M.