  • Data: 2004-12-22 00:00:08
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 21 Dec 2004 12:27:39 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Zbigniew
    Demidowicz w wiadomości <news:cq94rr$f3j$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Bo jeśli to twierdzenie wynika jedynie z Twego (lub innych entuzjastów FF)
    > odczucia, to mnie nie przekonuje. Wolę jeszcze trochę wstrzymać się z
    > przygodą z FF ;)

    To nie jest sprawa tylko odczuć. IE był dziurawy od lat, wszyscy o tym
    wiedzieli, a M$ nic z tm nie robił. Jako przykład podam Ci mój post na
    tę grupę z przed roku: http://tiny.pl/k7t .
    W tym czasie moją domyślną przeglądarką był jeszcze IE, który bez
    żadnych protestów wyświetlił mi postawiona przez hackerów fałszywą
    stronę jako firmową stronę Pay-Pala, podczas gdy Firefox (z którym
    dopiero eksperymentowałem) odmówił wyświetlenia tej fałszywej strony.
    Błąd przeglądarki, który wykorzystali autorzy fałszywej strony był znany
    od wielu lat, mój syn demonstrował mi go już chyba ze 4 lata wcześniej.
    Po tym wydarzeniu oraz kilku innych, które uprzytomniły mi jeszcze inne
    wady IE, zrezygnowałem z niego, a swoją domyślną przeglądarka uczyniłem
    Firefoxa.
    Z Firefoxa jestem naprawdę bardzo zadowolony i każdemu doradzam taką
    samą zamianę.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj