    From: "bankier" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Date: 27 Aug 2003 11:02:19 +0200

    > obowiazywal. Mozesz miec Ty (albo bardziej ta Pani) pretensje tylko i
    > wylacznie do siebie. Bank nie trzyma informacji jak rozlicza KK w dziale
    > "Scisle Tajne/Poufne". Tymbardziej bank nie jest instytucja charytatywna.

    Oczywiście masz rację, właściwie to powinienem nawet podziękować temu Bankowi
    bo dołączył się w znacznym stopniu do leczenia z chorobliwego (wręcz naiwnego)
    zaufania do ludzi i instytucji różnego rodzaju. Oczywiście opisałem, że dopiero
    po zajrzeniu do regulaminu stało się jasne o co chodzi - i tu mamy jak
    najbardziej pretensje tylko do siebie. Inna sprawa, że formułowanie tego typu
    zapisów jest pewnego rodzaju majstersztykiem:))) ale to prawda nie tai przed
    klientami. I nie jest też instytucją charytatywną to wszystko prawda. Istotne
    jest jedynie to, że jeśli się kogoś PYTA ( w tym wypadku przedstawiciela Banku)
    i przedstawia konkretną sytuację, a przedstawiciel mówi co innego niż
    przewiduje regulamin - to jest to nadużycie zaufania klienta. Sprzedawca jabłek
    jeśli jest pewien swojego towaru to pozwoli mi go pomacać,spróbować - w
    przypadku usług finansowych nie ma takiej możliwości oczywiście więc jakby
    naturalnie nie mając wiedzy "z danej branży" (może podświadomie) słuchamy tego
    co mówi przedstawiciel Banku. Jeśli jest "skutecznym" sprzedawcą to przekaona
    naiwniaka. I O TO W TYM POŚCIE TAK NAPRAWDĘ CHODZIŁO. Myślę , że w tym kraju
    jest jeszcze wielu"naiwniaków" ( bez obrazy - chodzi o pewien sposób odbierania
    rzeczywistości:))) i skoro moja koleżanka się sparzyła to może niech posłuży to
    za przykład innym - a czy to było naiwne , głupie , czy lekkomyślne - jest to
    trzeciorzędne.