eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
  • Data: 2020-09-11 12:21:23
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-07, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    [...]

    > No i się zastanawiam, czy był taki przypadek, czy w ogóle jest możliwe,
    > że ktoś wykradnie zdalnie hasło do apki w telefonie i jej użyje bez
    > wiedzy właściciela - na jego telefonie? Bo ja wiem jak? Jak ktoś
    > zainstaluje sobie jakąś trefną apkę. Bo wtedy auto. mobilna to dla
    > złodzieja duże ułatwienie.

    Na Androidzie pewnie wystarczy zainstalować złośliwe oprogramowanie.
    Na iOS trochę trudniej, ale jak Ci ktoś podsunie Pegasusa, to wszystko jest
    możliwe. Ale myślę, że jak już jesteś celem Pegasusa, to znaczy że masz
    o wiele większe problemy niż "ojejku jej, ukradli mi 20 tysi z banku".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com