  • Data: 2020-09-14 17:28:49
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Hello, J.F..
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    a.pl... Hello,

    >Jeśli orze na traktorze to raczej zasięgu wifi nie ma.

    No to mu wifi nie pomoze ... chyba ze traktor z wifi :-)

    >Powinien.

    >Taka informacja nie podlega pod UoDO ani poufność więc nie ma
    >potrzeby
    >weryfikować klienta.

    Hm, a zakladajac, ze to jednak nie jest "wlasciciel numeru" ?
    Mowic obcej osobie, ze jej uprawniona osoba karte wylaczy ?

    A jak ta osoba powie, ze to jakas pomylka, a naprawde "wlasciciel
    numeru" chcial wylaczyc ?
    Pracownikowi, kochance, zonie, dziecku ...

    J.