eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
  • Data: 2020-09-16 01:08:19
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Sep 2020 16:20:51 +0200, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> wrote:
    > Trudno żeby mieli się eksperci pytać każdego obywatela o zdanie w
    > kwestii co on uważa lub nie. Zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i w
    > dobie coraz szerszego występowania efektu Krugera-Dunninga.

    Konkretnie poproszę, co owi eksperci wiedzą konkretnego o mnie jako
    obywatelu, tj. jakie zabezpieczenia stosuję by uznać, że to co oni
    proponują będzie jednak lepsze dla mnie?
    Bo jak na razie stwierdzam, że to co zaproponowali jest w mojej
    (końcowej) ocenie _gorsze_ bo efekcie utrudnia mi życie.
    Nie dość, że zamiast mi zrobić dobrze, zrobili źle to jeszcze mam
    głośno mówić, że mi dobrze? No bezczelność.

    --
    Marek