  • Data: 2020-09-11 21:48:59
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    >> Nie widzę takiej implikacji.
    >> Statystyka także jej nie potwierdza.
    >
    > Statystyka czego?

    To był jeden konkretny przypadek. Powiedzmy że było takich łącznie
    kilkadziesiąt. Jasne jest, że (jeśli tylko klient będzie zdeterminowany
    odzyskać stratę) koszty takiej "wpadki" poniesie bank i ew. operator
    (w niewielkim stopniu).

    Banki po prostu muszą zrozumieć, że numer telefonu to nie jest
    wystarczające narzędzie do stwierdzenia z kim mają do czynienia,
    i tyle. Utrudnienia związane z samymi kartami, bez rozwiązania problemu
    u źródła, tak naprawdę niczego tu nie zmienią.

    Należy też zauważyć, że problem prawdopodobnie zaczął się od klienta,
    który umożliwił w jakiś sposób poznanie hasła do swojego konta
    złodziejowi. Wiem, jest wiele takich możliwości i trudno wymagać, by
    każdy był 100% bezpieczny.

    No chyba że bank na "piękne oczy" zmienia te hasła każdemu, kto o to
    poprosi - nie wiem. Tym bardziej byłby to problem w banku.
    --
    Krzysztof Hałasa