eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją...
    References: <5f522616$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5228e2$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl> <5f56049e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl> <5f58bf15$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 21:48:59 +0200
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:fCe7U5EvhbABDY3Nae8QEIfm1fw=
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.187.100.13
    X-Trace: 1599853740 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17354 195.187.100.13:19996
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2260
    X-Received-Body-CRC: 1802264407
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652922
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek <f...@f...com> writes:

    >> Nie widzę takiej implikacji.
    >> Statystyka także jej nie potwierdza.
    >
    > Statystyka czego?

    To był jeden konkretny przypadek. Powiedzmy że było takich łącznie
    kilkadziesiąt. Jasne jest, że (jeśli tylko klient będzie zdeterminowany
    odzyskać stratę) koszty takiej "wpadki" poniesie bank i ew. operator
    (w niewielkim stopniu).

    Banki po prostu muszą zrozumieć, że numer telefonu to nie jest
    wystarczające narzędzie do stwierdzenia z kim mają do czynienia,
    i tyle. Utrudnienia związane z samymi kartami, bez rozwiązania problemu
    u źródła, tak naprawdę niczego tu nie zmienią.

    Należy też zauważyć, że problem prawdopodobnie zaczął się od klienta,
    który umożliwił w jakiś sposób poznanie hasła do swojego konta
    złodziejowi. Wiem, jest wiele takich możliwości i trudno wymagać, by
    każdy był 100% bezpieczny.

    No chyba że bank na "piękne oczy" zmienia te hasła każdemu, kto o to
    poprosi - nie wiem. Tym bardziej byłby to problem w banku.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1