    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Te banki znowu oszukały!
    Date: Sun, 23 Jan 2022 03:16:30 +0100
    <61d49b2c$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <sr2add$h9d$1@gioia.aioe.org>
    <61d56098$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <sr4kvm$1v3b$1@gioia.aioe.org>
    <61d9decc$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <ssi657$u1b$1@gioia.aioe.org>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ssi657$u1b$...@g...aioe.org

    > Pominąłem masę innych ludzi, którzy nie ,,odpoczywali'', choć zawodowo
    > ciężko pracowali?... Owszem -- masę mas... Pamiętam kobiety narzekające
    > na swych mężów zajętych w domu zawodową pracą i tłumaczenie tychże mężów
    > jakieś takie -- ,,widziały gały co brały''...

    Daleko nie szukając -- gdy niedawno w Vision Express zlecałem wykonanie
    okularów ,,do dali'', podeszła do mnie optometrystka, która niedawno
    dobierała mi okulary ,,do bliży'', przeprosiła za wtrącanie się i przestrzegła...

    O: -- Słyszałam, że okularów ,,do bliży'' używa pan tak, jakby były ,,do dali''.
    E: -- Używam.
    O: -- Tego nie można czynić!
    E: -- Dlatego zlecam wykonanie okularów ,,do dali''.
    O: -- Do czasu otrzymania tych do ,,dali'' należy używać innych
    (starych) wykonanych ,,do dali'' podczas patrzenia w dal...
    E: -- Tutaj nie mam innych... Ponadto w starych do dali''
    z daleka też widzę nieostro.
    O: -- ,,Do bliży'' mają rozstaw źrenic ,,do bliży'', mniejszy niż ,,do dali''.

    Wyraźnie widać, że miast odpoczywania -- zajmowała się czymś innym, _Masterze_...

    -=-

    Kapitan portu we Władysławowie także nie odpoczywał, gdy do portu wpływał
    holownik Langenort... Choć godziny pracy minęły i przywędrował czas na
    odpoczynek, kapitan został w porcie i (jako kapitan portu!) zabronił
    wpływania, co jednak załoga holownika zignorowała, drwiąc z prawa nie
    tylko polskiego, ale także międzynarodowego...

    Szkoda, że decyzji kapitana nie wsparła choćby maluteńka kanonierka
    z szybkostrzelnym działkiem na pokładzie... Rzymskokatolicki Kościół,
    państwowe władze narodu wierzącego w Boga itd. -- kontra załoga
    holownika głośno zapowiadająca edukację śmierci...

    Kapitana wsparła masa ludzi -- także rezygnujących z odpoczywania,
    ale polskie wojsko, posłuszne dumnym polskim władzom państwowym
    -- ,,odpoczywało''... Polska część rzymskokatolickiego Kościoła
    dopiero wówczas obudziła się z letargu, gdy antyaborcyjne prawo
    mogło dać punkty u prezydenta USA -- Donalda Trumpa... Na złość
    ustawodawcom chwilę po wiadomym wyroku TK Donald Trump przegrał
    z Joe Bidenem -- zwolennikiem aborcji... To się ;) nazywa dobre
    wyczucie politycznego rytmu... ;) Ostatecznie wyczyny ;) załogi
    holownika Langenort osądzili Niderlandczycy -- raczej niezbyt
    przychylnie owej załodze...

    -=-

    Ja także nie odpoczywałem po pracy...

    --