  • Data: 2019-07-31 22:30:52
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-31 o 15:22, Krzysztof Halasa pisze:

    >Jakiś czas temu dostałem prezent. Takie właśnie mleko jak w PRL.
    >Świeże, bez chemii, w butelce (chociaż kształtem innej i nie
    >zamykanej folią, a zakrętką). Mleko... pyszne! Za bodaj 3-4x droższe
    >niż standardowe.

    Byly we Wroclawiu "mlekomaty", z mlekiem rzekomo niedaleko od krowy.

    Jakos szybko padly.

    >W ogóle czasami mam wrażenie pewnej tęsknoty za dawnymi czasami.
    >Oczywiście nie mówię tu o tym, że ktoś chce powrotu PRL. Raczej
    >pewien sentyment. Stąd moda na namiot, a nie hotel *****, rower
    >zamiast BMW, ciuchy czy buty vintage (na czele z trampkami) itd. W
    >Toruniu na

    Nie wiem czy to taki sentyment.

    >bulwarze, gdzie kręcono "Rejs" można oranżadę w butelkach jak w PRL
    >kupić ;-)

    Te butelki byly w miare wygodne ... ale plastikowe sa tansze :-)
    Dopoki Unia nie zakaze plastiku i nie wdrozy wielokrotnego korzystania
    z butelek, to plastik lepszy :-(

    > Jeszcze trochę i zamiast aut przesiądziemy się na pociąg czy
    > autobus, a karty kredytowe zastąpimy gotówką.

    No gdzie - rzad przeciw.
    Gotówke sie gorzej kontroluje :-)

    J.