  • Data: 2019-08-01 19:45:55
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A nie napisałem?
    W najgorszym wypadku w każdym z tych banków mocodawca i pełnomocnik idą do oddziału i
    podpisują papier.
    Bo z pełnomocnika trzeba zrobić klienta, dostaje login i hasło i tak samo uzywa kont
    jak mocodawca.
    W mBąku również tak to można załatwić.
    Są banki (być może mBąk też), które to ułatwiają, dając metody "zdalne", analogiczne
    do "zdalnego" zakładania konta: kurier, może nawet przelew.
    Najłatwiej oczywiście, gdy pełnomocnik jest już klientem danego banku, wtedy MOŻE
    udać się przez wyłącznie net.

    I są/były banki (oranżada) gdzie pełnomocnika nie ustanowisz.

    Więc czego potrzebujesz, zrobić ranking?
    Chcesz wiedzieć, czy da się, czy oceniać łatwość wg swoich kryteriów?
    Jak to drugie to je podaj, będzie łatwiej o czymś nie zapomnieć.

    Oczywiście jest jeszcze różnica między pełnomocnictwem "ogólnym" (rodzajowym?) a
    szczególnym, czyli tylko do debetówki (jego odmianą jest KK dodatkowa).

    Przerabiałem w śp. VW, z drugiej ręki w mBąku, w oranżadzie chciałem i nie można
    było.
    KK dodatkowe zaś citek, santander, ing - oraz teoretycznie milek i bnp.