  • Data: 2021-09-12 10:30:05
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-10 o 08:37, Szymon pisze:

    > Wystarczy, że prześledzisz sobie kurs danej waluty w odniesieniu do
    > stóp. Niestety - nic Ci to w praktyce nie da. To co było w przeszłości
    > nie wpływa na to, co będzie w przyszłości.

    Kursy zawsze spadały jak ja miałem wzrost zleceń ze strefy euro.
    W wakacje zleceń było dość (to kurs stał w miejscu),
    teraz na jesieni pewnie będzie lipa ze zleceniami, więc
    kurs wzrośnie :-).

    Nie rozumiem tego, że jest inflacja
    a euro stoi - i nie chodzi o jakies tam 4-5% o których się mówi.
    Rogalik/bułka w sklepie na rogu obok mnie podrożały w ciągu ostatniego
    roku z 90 gr na 1,30zł -a ON na stacji paliw rok temu 4,50zł
    a dziś 5,40zł więc realnie jest to kilkanaście procent
    a waluta stoi. ???