  • Data: 2009-01-26 18:26:17
    Temat: Re: ShopSafe
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > No, wiec ze sa kraje odporne na nowosci, ale chyba jest tak, ze straty z
    > fraudu ponosi ten kto nie obsluguje 3dsecure :), wiec to raczej nie moj
    > problem.

    Ale ja pytam o bezpieczenstwo karty. Jezeli sklep nie ma 3D secure, ja nie
    chce podawac numery karty, to co mi zostaje? ShopSafe.

    > A to mie mozna tego przez internet zrobic?

    Racja, zazwyczaj mozna.

    > Ja tam nie boje sie wypelniac,
    > wysylac, czy podawac numeru przez telefon, w przypadku ew. fraudu przeciez
    > nie ja poniose straty. Myslalem, ze tam gdzie obowiazuje zero liability, w
    > ogole nie powinno byc takiej obawy ;)

    OK, tylko ze moje lenistwo przy placeniu przez internet moze skonczyc
    koniecznoscia wymiany karty, czyli (1) jakis czas mam karty, a potem (2)
    musze zmienic jej numer na silowni, na rachunku za elektrycznosc, na rachunku
    za TV, na rachunku za telefon itd. Po co mi to?

    > No, widzisz a mi jakis sklep przy zamowieniu TO przyslal kopie takiego
    > kwitu. Myslalem, ze to standard w USA, tak jak kartonowe domy ;).

    No popatrz, ale nie myslisz ze kowboje pedza bydlo przez Manhattan, prawda?
    Bo ktos sie mnie tutaj pytal, czy wierze w niedzwiedzie polarne biegajace po
    Polsce, wiec ja tez wolalbym sie upewnic :D

    W Stanach widzialem recznie wypisany kwitek raz: jakies siedem lat temu,
    kiedy kupowalem jablka w sadzie. Moze kupowales cos z malej, "rodzinnej"
    firmy?

    Gdyby system autoryzacji nie byl natychmiastowy i on-line, to banki nie
    dawalyby chyba kazdemu na dzien dobry wypuklych kart do kont czekowych.