  • Data: 2009-01-26 20:21:46
    Temat: Re: ShopSafe
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Ciekawe, że automat nie potrafi sam rozpoznać rodzaju karty... Przecież
    > normalnie w sklepie przeciąga się kartę przez czytnik i już. Nic więcej
    > się już nie wybiera z menu, a terminal i tak wie jak ma daną kartę
    > autoryzować.

    Nie u mnie. Przynajmniej nie zawsze. Ale Stany to duzy kraj, wiec nie wiem
    jak jest na przeciwleglym krancu, gdzie sa inne banki.

    W supermarkecie albo w CVS zawsze musze wybrac na terminalu czy chce Debit,
    czy Credit. Przy placeniu na poczcie, gdzie daje karte komus do reki, pytaja
    jak chce. Na stacji benzynowej naciskam na pompie C albo D (oraz czy chce
    placic "w srodku" czy "na zewnatrz").

    Ale juz w Starbucks po prostu daje karte przy kasie, zadnych pytan. W GAP tak
    samo, tylko ze jeszcze musze sie podpisac na ekranie.