  • Data: 2009-01-26 18:56:07
    Temat: Re: ShopSafe
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BofA sie jakis czas temu zrobil "postepowy" i wprowadzil SiteKey, czyli mozna
    sobie umiescic zdjecie "ukochanego kota" i przy logowaniu miec pewnosc, ze to
    jednak jest strona BofA. :)

    Chyba jeszcze w zeszlym roku dodali SafePass Mobile i SafePass Card, czyli
    wysylanie kodow na komorke i karte generujaca kody - co kto woli, do wyboru.
    Nie mialem jeszcze przyjemnosci, bo chca na razie za ten gadzet (karte, nie
    wysylke na komorke) $19.99

    Przelewy wewnatrz BofA sa chyba od razu, bez zadnych dodatkowych hasel. Poza
    BofA nigdy nie musialem przelewac, wiec nie wiem. Byl chyba jakis gorny limit
    takiego przelewu.

    Rachunki male (elektrycznosc, kabel+internet, silownia) placa sie same
    automatycznie karta kredytowa. Wieksze tez ida z karty, ale nie
    automatycznie - tzn. nie sciagaja mi ich, tylko ja przelewam pieniadze na
    splate mortgage.
    Raz w miesiacu upowazniam BofA do zabrania mi z konta czekowego calosci
    zadluzenia na karcie i nie musze juz myslec o rachunkach. Niestety, tylko
    przez miesiac :)