  • Data: 2009-01-26 18:16:23
    Temat: Re: ShopSafe
    Od: "tompod@" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem pytania. Serio. Mowie po polsku od dziecka, ale nie rozumiem
    > pytania. :) To "podpisywane" mi nijak nie pasuje.
    >
    > Czy pytasz o logowanie do systemu transakcyjnego BofA, czy o transakcje po
    > zalogowaniu?

    Bo to ostatnie pytanie dotyczyło w zasadzie czegoś innego. Już
    wyjasniam.
    W 2005 roku będąc w USA otworzyłem konto czekowe (z kartą debetową
    wypukłą) w BofA.
    Testowałem różne funkcjonalności konta i zdziwiło mnie, że do
    dokonania przelewu nie potrzeba żadnej dodatkowej autoryzacji.
    W większości polskich banków podczs zlecania przelewu system wymaga
    podania np jednorazowego hasła z karty zdrapki lub hasła
    przychodzącego smsem na telefon komórkowy.
    Z drugiej strony w USA nie korzysta się zbyt często z funkcji przelewu
    - wire transfer, prawda?

    I jeszcze jedno pytania: w jaki sposob opłacasz rachunki za np. za
    czynsz, kablówkę czy inne opłaty? Jak to wygląda w praktyce?