  • Data: 2003-02-26 11:39:27
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Visa, panie, i epi, wymyslily sobie coby zrobic sobie bezpieczny
    > system rozliczen i rzucac miedzy soba roznymi takimi ucafami, cavv czy
    > (boj sie Boga) SPA. To ma zapewnic sklepom bezpieczenstwo, a visie i
    > epi dostatek.
    >
    > A powazniej to niedlugo pewnie wszystkie centra robiace IO beda sie
    > tym chwalic gdzie popadnie ;-)

    To wygląda na zupełną rewolucję i przewrócenie do góry nogami
    obecnych zasad - dlatego bardzo mnie dziwi, że wokół tej sprawy
    panuje taka całkowita cisza (a przynajmniej dla mnie jest to absolutna
    nowość).
    Może to głupie pytanie ale czy nowe regulacje będą miały zasięg globalny
    czy tez zostaną ograniczone np. tylko do transakcji wewątrz UE (jeśli to
    ona w jakikolwiek sposób maczała w tym palce)?

    pozd.Pix