  • Data: 2003-02-26 12:46:51
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 26, 2003 at 01:38:38PM +0100, wkg wrote:

    >Sebastian. Dla mnie zle. Oznacza tyle, ze to juz ja odpowiadam za
    >transakcje, nie bank. Podalem przeciez kod. Jeden klopot wiecej. Dotychczas

    No, w sumie Twoja karta. Bank daje Ci metode autentykacji jej
    posiadacza - bo niby jak ma to inaczej zweryfikowac?

    Z drugiej strony - dlaczego zawsze bank ma odpowiadac za frodowe transakcje?

    >citi anulowalo reklamowane transakcje bez mrugniecia. Pytalem tylko o
    >podstawe prawna, odpowiedzi nie otrzymalem - a wlasciwie otrzymalem - brak.
    >Za to moge sobie miedzy linijkami.

    A rob sobie miedzy linijkami. (wystarczy taki kontekst?)

    >Rozumiem, ze uwazasz, ze do przechwycenia wprowadzanego PINu do pinpadu
    >potrzebni sa obcy, czy to tylko taki rodzaj poczucia humoru ?

    Dwu obcych.

    >Ja nigdy nie wykonalbym transakcji w sklepie, w ktorym musze podac PIN. W
    >internetowym tym bardziej.

    Tutaj sie zgodze - jeszcze ani razu nie podawalem pinu ;-)

    >Stad wlasnie wynika moje zainteresowanie regulacjami prawnymi lub umownymi
    >dotyczacymi odpowiedzialnosci za transakcje wykonane przez kogos innego. Bo,
    >jak juz poprzednio napisalem - mam zle doswiadczenia z reklamacjami
    >transakcji w zwyklym bankomacie.

    Szczerze powiedziawszy - nieco mieszasz pojecia. Regulacje platnosci
    atmowych sa nieco prostopadle do internetowych. A i pojecia kod pin do
    platnosci w internecie tez Ty uzywasz.

    --

    --w