  • Data: 2003-02-26 12:38:38
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kod uwierzytelniajacy do kart w Internecie to zle rozwiazanie?

    Witam

    Sebastian. Dla mnie zle. Oznacza tyle, ze to juz ja odpowiadam za
    transakcje, nie bank. Podalem przeciez kod. Jeden klopot wiecej. Dotychczas
    citi anulowalo reklamowane transakcje bez mrugniecia. Pytalem tylko o
    podstawe prawna, odpowiedzi nie otrzymalem - a wlasciwie otrzymalem - brak.
    Za to moge sobie miedzy linijkami.

    >Tak jak "przechwytuja" (obcy) PINy :-)

    Rozumiem, ze uwazasz, ze do przechwycenia wprowadzanego PINu do pinpadu
    potrzebni sa obcy, czy to tylko taki rodzaj poczucia humoru ?
    Ja nigdy nie wykonalbym transakcji w sklepie, w ktorym musze podac PIN. W
    internetowym tym bardziej.

    Stad wlasnie wynika moje zainteresowanie regulacjami prawnymi lub umownymi
    dotyczacymi odpowiedzialnosci za transakcje wykonane przez kogos innego. Bo,
    jak juz poprzednio napisalem - mam zle doswiadczenia z reklamacjami
    transakcji w zwyklym bankomacie.

    pzdr
    wkg