  • Data: 2003-02-26 11:46:25
    Temat: Re: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 26, 2003 at 12:39:27PM +0100, pix wrote:

    >To wygląda na zupełną rewolucję i przewrócenie do góry nogami
    >obecnych zasad - dlatego bardzo mnie dziwi, że wokół tej sprawy

    To prawda.

    >panuje taka całkowita cisza (a przynajmniej dla mnie jest to absolutna
    >nowość).

    Wiesz, niby to wina visa int, ale z jej punktu widzenia reklame im
    maja robic banki ;-)

    >Może to głupie pytanie ale czy nowe regulacje będą miały zasięg globalny
    >czy tez zostaną ograniczone np. tylko do transakcji wewątrz UE (jeśli to
    >ona w jakikolwiek sposób maczała w tym palce)?

    Zejdzcie w koncu z tej UE! Przeciez wyraznie jest wymieniane visa i
    epi - zadne UE nie miesza w tym.

    Regulacje sa globalne i obejmuja wszystkich. Tzn. jesli ktos sie do
    nich nie dostosuje, to bedzie narazony na duuuze koszty - generalnie
    jest tak ze jesli nie jest zgodny, to jest winien. Nie ma przebacz.

    --

    --w