  • Data: 2003-02-26 12:28:36
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20030226112013.GZ21084@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Moglbys podkrecic jasnosc wypowiedzi ( (c) by Kloczek) , zwlaszcza
    > tego drugiego zdania? ;-)

    OK, choc polecam uwazne czytanie i cytowanie pelnego kontekstu, wtedy
    bedziesz mogl tekst poprawnie zinterpretowac, zrozumiec i sensownie
    odpowiedziec.

    Z wypowiedzi przedpiscy wynika, ze banki PRAWIE w 100% zwracaja reklamowane
    kwoty, mimo braku wiazacego zapisu w umowie o prowadzenie rachunku karty
    regulujacego ta kwestie. Mimo braku takowego zapisu mozna sie go domyslac
    czytajac "miedzy linijkami" sic !!! umowy ktora sie podpisalo.
    Rozbrajajace.

    Czyli tlumacze lopatologicznie: Banki zwracaja bo takie maja chwilowo
    kaprycho. Odechce sie to przestana zwracac. Co z tego dla mnie wynika - ano
    nic raczej w swietle pytania podstawe prawna.
    Teraz juz rozumiesz ? Jezeli nie to uwaznie przeczytaj caly watek.

    > Tak, i pamietaj ze z kosmosu nas wszystkich sledza. A kody, cokolwiek
    > by to w Twoim liscie nie znaczylo,

    Tu znowu proponuje uwazna lekture tekstu, ktory komentujesz. Inaczej
    wychodza dziwne nieporozumienia.

    Sebastian Ramatowski napisal:

    "Od kwietnia kazdy bank powinien udostepnic posiadaczowi karty, ktora
    mozna poslugiwac sie w Internecie, poufny kod alfanumeryczny do
    potwierdzania transakcji internetowych."

    Teraz juz wiesz, co oznaczaja "kody" w moim liscie.

    >to beda drukowane duza czcionka, w
    > kolorze czerwonym, a z boku na monitorach brailowskich beda sie robic
    > wybrzuszenia (coby nie uposledzac niewidomych).

    Nie wiem kto Cie sledzi z kosmosu, trudno mi sie wypowiadac na temat twoich
    fobii. Ja natomiast mowie o mozliwosciach przechwycenia wprowadzanych
    kodow - tak jak to mozna zrobic latwo w sklepie wpinajac sie miedzy
    klawiature ( pinpad to sie chyba nazywa ) a reszte badziewia.
    Rownie dobrze taki kod moze poznac osoba, ktorej byc moze bede musial go
    podac przez telefon celem wykonania transakcji kartowej z mniej
    zaawansowanym technologicznie sprzedawca.
    Nie wiem na razie jak to ma dzialac, bo tego jeszcze nie ma. Bogaty jednak w
    doswiadczenia z reklamacji transakcji bankomatowych nie przewiduje niczego
    dobrego. Dla mnie oczywiscie. Cala reszta interesuje mnie znacznie mniej.

    > Wlasnych? Tzn. merlin tworzyl dokumentacje, dajmy na to 70002-01 w
    > visie? ;-)

    Coz ty znowu wypisujesz ? Jaki merlin, jakie ufoludki ? Co mnie obchodzi
    jakas dokumentacja Visy. Chyba zupelnie odplynales :))
    Ja mam umowe z bankiem, inne strony innych umow banku mnie nie interesuja

    Tak w ogole, to przeczytaj jeszcze raz ten watek i zamiast silic sie na
    szyderstwa postaraj sie zrozumiec i odpowiedziec na temat nie wycinajac
    cytatow z kontekstu.

    pzdr
    wkg