eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2006-05-26 20:24:08
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Stefan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 26 May 2006 21:39:36 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):

    > Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    > jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    > wypuklej (standardowa procedura).
    >
    > Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    > ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    > zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    > podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    > prawda (nic nie podpisywalem).
    >
    > Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    > (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    > wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
    >
    > Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    > naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    > transakcje?

    Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
    a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1