eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2006-05-27 15:25:47
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message
    news:4477530c$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    > jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    > wypuklej (standardowa procedura).
    >
    > Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo
    sie
    > ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    > zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    > podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne
    z
    > prawda (nic nie podpisywalem).
    >
    > Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    > (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    > wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
    >
    > Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    > naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
    anulowali
    > transakcje?
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > MC
    >
    >


    bywa że hotel nalicza i wyciąga z karty
    rekompensate za zniszczenia w pokoju
    lub braki
    no ale mam nadzieje że byłeś grzeczny ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1