eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie › Pytanie
  • Data: 2006-05-26 19:39:36
    Temat: Pytanie
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    wypuklej (standardowa procedura).

    Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    prawda (nic nie podpisywalem).

    Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.

    Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    transakcje?


    --
    Pozdrawiam,
    MC


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1