  • Data: 2003-11-13 12:45:43
    Temat: Re: Przelew Multibank=>mBank i na odwrót
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > A tutaj mamy przypadek krzykacza - wielu bylo i kazdemu przechodzilo. Tzw.
    > klient terrorysta.

    ;-))))))

    > Warto by bank bral pod uwage te uwagi, bo traci na wizerunku. Powoli, ale
    > skutecznie.

    Ja myśle, że powinien WRESZCIE "odpalić" mKioski i mCafe żeby można tam było
    zawrzeć umowę !!!

    > Wydaje mi sie, ze w koncu i mBank bedzie musial wprowadzic jakies oplaty, co
    > z jednej strony przetrzebi stada klientow "nie place, nie trzymam pieniedzy,
    > ale wymagam dwa razy wiecej", a z drugiej pozwoli na dalszy rozwoj uslug,
    > czy chociaz zapewnienie dobrego dzialania mLinii.
    > Ciekaw jestem co bedzie platne - miesieczna oplata za karte? Calkiem
    > mozliwe.

    I dobrze. Zależy oczywiście od opłat...
    Btw ja jestem zwolennikiem rozwiązan typu Millennium: korzystasz aktywnie z
    konta, KK jestes zwolniony z opłaty/opłaty są niższe.

    > No ale jak wprowadza oplaty to ja sie na jakis miesac - dwa ewakuuje z pbb
    > :D

    Ja się zastanawiam, czy już tego nie zrobić. Ostatnio poziom na pbb DRASTYCZNIE
    spada...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek