  • Data: 2003-11-13 18:19:13
    Temat: Re: Przelew Multibank=>mBank i na odwrót
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule bp0fb4$gth$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Bogdan B. z adresu <b...@h...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof K"

    > A skąd miałby wynikać ten obowiązek? Bo jeżeli jest to zarząd ING BS
    > powinienien od lat siedzieć w pace - ja pół godziny po zleceniu
    > przelewu międzyoddziałowego dzwonię do sprzedawcy czy ma forsę i
    > przyjeżdzam odebrać towar. I to na pewno nie był przelew przez KIR -
    > nie w ING po 16-tej.

    Obiło mi się o uszy i muszę przyznać że to raczej dotyczy operacji
    miedzynarodowych. Właśnie szukam źródła i znalazłem pośrednie
    potwierdzenie jedynie tych operacji. Jednak z całą pewnością KIR
    oferuje oddzielne sesje dla rozliczeń międzyoddziałowych i źródłem tej
    sprawdzonej już informacji jest jego regulamin. To nie świadczy
    oczywiście o obowiązku ale, o ile pamiętam, przez KIR wędrują jakieś
    raporty dla NBP. To że dotyczą operacji międzybankowych to nie ulega
    wątpliwości ale czy operacji międzyoddziałowych i w jakim czasie?
    Próbuję znaleźć te powiązania i jak trzeba to ich nie ma, a wydaje mi
    się że coś o tym czytałem ;)
    Co do obowiązku to wygląda zdecydowanie na mój błąd.