  • Data: 2004-01-22 14:23:59
    Temat: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. skrzynka internetowa

    > Spore zlecenie stale raz w miesiacu do mBanku a potem z tegoz w swiat :)

    No zalózmy. Ja mam jedno konto w Multi - i w zupelnosci mi to wystarcza.
    Calkowity koszt 4 zl miesiecznie :)

    > Maja placówke "za rogiem" i bankomaty, które sa mi po drodze.
    > Poza tym w ING nie posiadalem zdolnosci kredytowej a w PKO podobno niezla
    :)

    Sprawdz w Multi - jest kalkulator kredytu na www. Moze Ci wyjdzie. Ale
    placówka za rogiem, jesli lubisz placówki i jest pusta - moze jest i ok.
    Musialbys zmienic wogóle troche podejscie do tematu zebys z kolei Ty mnie
    zrozumial bardziej :)))

    Pozdrawiam
    KK