  • Data: 2014-01-31 11:00:01
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:52eb6919$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nic na to nie poradzisz. Żyjemy w socjalistycznej UE gdzie interes klienta
    > stawianego z marszu jako słabszej strony umowy, jest szczególnie
    > chroniony. No oczywiście oprócz interesu banków ;-)

    Od lat nie potrafię zrozumieć tego fenomenu:
    Człowiek gdy jest w pracy musi być geniuszem, aby spełnić mnóstwo
    niespełnialych wymagań różnych dyrektyw itp. (mogę opisać moim zdaniem
    zabawny przykład niespełnialnych wymagań, ale sam z siebie nie będę
    zaśmiecał pbb).
    Ten sam człowiek, gdy tylko wyjdzie z pracy ma prawo twierdzić, że jest
    skończonym półgłówkiem, który nie wie, że herbata jest gorąca, papierosy
    szkodzą, a kursy walut zmieniają.
    Dlaczego temu człowiekowi nadal nieznajomość prawa ma szkodzić. Przecież
    znać prawo jest nieskończenie bardziej trudnym zadaniem niż wiedzieć, że
    kursy walut się zmieniają.
    P.G.