  • Data: 2014-01-31 11:09:30
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    news:lcfr8r$h3l$1@node2.news.atman.pl...

    > Oj tam ... to był skrót myślowy dot. "ubrania" w przegrzane papiery
    > ludzi nie majacych wiele wspólnego z inwestowaniem na gieldzie

    Rozumiem pojęcie zyskać/stracić na giełdzie.
    Ale nie rozumiem stracić na hossie, albo zyskać na bessie.
    Myślałem, ze istnieje jakaś istotna różnica między zyskać na hossie a zyskać
    na bessie i stracić na hossie a stracić na bessie i widząc pojęcie stracić
    na hossie miałem nadzieję, że się w końcu dowiem :)
    P.G.