  • Data: 2014-01-31 10:43:51
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:PiotrGalka.pbb.1391160499@news.chmurka.net...

    > Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > W życiu nie nazwałbym tego stratą na hossie tylko stratą na bessie :).

    Oj tam ... to był skrót myślowy dot. "ubrania" w przegrzane papiery
    ludzi nie majacych wiele wspólnego z inwestowaniem na gieldzie

    Na podobnej zasadzie mozna mówic że banki
    "ubrały" klientów w kredyty walutowe

    Róznica tylko taka ze na gieldzie kto poplynal - poplynal raz
    / zakładając ze nie brał kredytów na lewary /
    a tu bedzie płakał jeszcze przez szereg lat ... gdy nie dopisze klimat ;)