  • Data: 2010-07-08 22:35:41
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i15d9h$kg2$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i15acr$5kv$1@news.onet.pl...

    a jak masz farta,
    > to jeszcze możesz np. netbooka wygrać ;-)

    Nieprawda, netbooka już nie można wygrać ;-)

    A tak poważnie. Korzystał ktoś z opcji rozkładania transakcji na raty? Z
    tego co wyczytałem i jeżeli dobrze zrozumiałem regulamin karty, to płacę
    tylko 5% stałej opłaty za rozłożenie na raty. Czy dobrze rozumiem, że jeżeli
    spłacam co miesiąc całą kwotę wymagalną, to nie płacę odsetek od takiego
    kredytu? Jeżeli do tego dochodzi 1% zwrotu, to byłaby dla mnie bardzo
    ciekawa oferta.
    Niepokoi mnie jeszcze jeden zapis w regulaminie... Jest tam mowa o
    możliwości uznaniowej odmowy rozłożenia na raty bez podania przyczyny.
    Trochę byłbym "zły", gdybym np. kupił kino domowe za kilka tysięcy z
    zamiarem spłacenia w kilku ratach i nagle dostałbym odmowę "bo tak"...
    Spotkał się ktoś z czymś takim? Problem to w sumie nie jest, ale nie lubię
    instytucji, które w taki sposób traktują klientów i jeżeli takie sytuacje
    się zdarzają, to dam sobie spokój już na starcie.

    Pozdrawiam
    Czabu