  • Data: 2010-07-09 08:20:10
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    news:b31836c4-e5da-4b1f-94d3-d0621f222534@z8g2000yqz
    .googlegroups.com...

    >Mam wrażenie, że te wszystkie części systemu polbanku to
    >niezależne twory, bez wspólnej bazy danych i oni to ręcznie
    >aktualizują ;-)

    Mam jeszcze dwa pytania, być może dla niektórych oczywiste... Masz dostęp do
    rachunku tej karty przez jakiś system elektroniczny, czy trzeba mieć konto i
    do niego jest podpinana karta? Czy można zrobić przelew z tej karty
    kredytowej na inny rachunek?

    Jeżeli by tak było, to ta karta przebiłaby funkcjonalnością kartę Citi, z
    której pozwalają robić przelewy (traktowane jak transakcje bezgotówkowe) na
    konta związane z rachunkami w gospodarstwie domowym...

    Pozdrawiam
    Czabu