  • Data: 2010-07-09 08:38:26
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    > Ja kupiłem starter w kiosku, włożyłem do starej komórki na czas składania
    > wniosku. Kartę też zarejestrowałem (mailem wysłałem formularz
    > rejestracyjny).
    >
    > Nikt nie dzwonił na ten telefon. Teraz leży w szufladzie i przychodzą na
    > niego
    > potwierdzenia operacji :)

    Chyba też kupie jakiś starter Heyah za 5 zł i na niego wezmę kartę. A czy
    ktoś się orientuje czy po jakimś czasie można zmienić numer telefonu
    przypisany to tej karty kredytowej ? i czy może to być np. numer Play ale to
    chyba raczej nie przejdzie :(.

    I jak najlepiej składać wnisoek przez Internet ,SMS czy osobiście ?

    Pozdrawiam
    Damian