  • Data: 2020-09-16 22:17:22
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 września 2020 18:30:58 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

    > mam w tym banku konto "od zawsze", ale te warunki mnie dobiją, ciekawe
    > co z tym którzy mają tam kredyt na kilkadziesiąt lat, czy oni również
    > będą musieli płacić jeżeli nie spełnią warunku (transakcja debetówką)?

    To jakiego typu masz ten ROR, skoro jest "od zawsze"? Czy też może systematycznie
    (albo po prostu raz, a ostatnio) zmieniałeś, aż w końcu stało się "kontem jakie
    chcę"?

    Cóz, te warunki nie są takie złe nawet dla mających KH, tylko 6zł, a do zwolnienia
    starcza mikry wpływ i jedna płatność blikiem.
    Gdyby w terminalach działały czeki blik to nawet nie trzebaby mieć smarkfona.
    W takim śp. db to dopiero było obowiązkowe konto do KH - nazywało się odpowiednio
    sugestywnie "db life" i kosztowało bezwarunkowo 20, a może i 30zł, w pięknie ukryty
    sposób powiększając ratę.

    Pewnie moje KJC pójdą do zamknięcia, trochę szkoda bezpłatnych express elixirów, ale
    co zrobić.
    Ciekawe czy wspólne da się wypowiedzieć bez wizyty w oddziale... Hmm, coś mi się
    przypomina, że gdzieś pytałem i była odpowiedź, że do wypowiedzenia wystarczy jeden
    współwłaściciel. No, ale to w każdym banku może być inaczej.

    Gorzej z kontami NET - trza będzie ping-pongować.