eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOPIERDOLONY MILLENIUM › Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5eefc367$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gv4zx855vvry.1jo0olju9a1b0$.dlg@40tude.net>
    <5ef0451e$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef0702e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef0716b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 22 Jun 2020 12:22:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ef0716b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5ef08669$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.73.1.187
    X-Trace: 1592821353 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 555 89.73.1.187:13937
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1799
    X-Received-Body-CRC: 208121366
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651979
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-06-22 o 10:52, Liwiusz pisze:
    > No ale podobno przelew wyszedł w niedziele i dotarł. Coś mi to nie
    > pasuje w tym opisie.

    Jeden przelew płacony PGE przez PayU.
    Tu faktycznie nie mam potwierdzenia kiedy pieniądze dotrą/dotarły do PGE
    ale PayU dostało.

    Ale...

    Były inne przelewy np. STS też przez przelewyPL czy jakoś tak i te
    pieniądze już w niedzielę zdążyłem u bukmachera przetupać. ;-)

    Żadnego niedzielnego przelewu nie miałem w historii.
    Infolinia kazała ustawić datę poniedziałkową w opcjach szukania. (System
    na to nie pozwala) albo czekac do 24.00

    Nie było też żadnego powiadomienia o zablokowanych środkach jak się
    zdarza gdy oczekuje na wykonanie.

    Normalnie jakby były wykonane

    CO TO MA BYĆ? BANK? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1