  • 1. Data: 2020-06-21 22:30:30
    Temat: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: z <...@...pl>

    "Przelewy są wykonywane zgodnie z dyspozycjami. jednak nie są widoczne w
    historii konta z datą niedzielną."

    Tak napisała Justyna Gzowska.

    A ja chciałem tylko wydrukować potwierdzenie przelewu.

    Ktoś tu jest POPIERDOLONY

    Posiadacz którego biurka zasługuje na jesień średniowiecza?

  • 2. Data: 2020-06-21 23:56:11
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jun 2020 22:30:30 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Posiadacz którego biurka zasługuje na jesień średniowiecza?

    Problem z korporacją jest taki, że właśnie nie ma tego winnego, komu
    można to zrobić.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2020-06-22 02:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2020 22:30:30 +0200, z napisał(a):
> [...]
    >
    > Ktoś tu jest POPIERDOLONY
    >
    > Posiadacz którego biurka zasługuje na jesień średniowiecza?

    Ale o co chodzi - nie ma ich w historii, sa z data poniedziakowa, beda
    dopiero w poniedzialek ?

    Niestety, banki cuda wyprawiaja z "data ksiegowania", choc millenium
    jakby wieksze.

    J.

  • 4. Data: 2020-06-22 07:43:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 02:48, J.F. pisze:
    > Ale o co chodzi - nie ma ich w historii, sa z data poniedziakowa, beda
    > dopiero w poniedzialek ?

    DOKŁADNIE. Dzisiaj (niedziela) wysłane dzisiaj zapłacone, pieniądze
    przelane towar wydany.

    ALE... Przelew będzie widoczny dopiero w poniedziałek z poniedziałkową datą.

    Niby bzdura. Ale potrzebowałem potwierdzenie tego przelewu w niedzielę.

    Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie
    przelewów. Łajzy jedne.

  • 5. Data: 2020-06-22 09:17:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-22 o 07:43, z pisze:

> [...]
    >
    > Niby bzdura. Ale potrzebowałem potwierdzenie tego przelewu w niedzielę.
    >
    > Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie

    A to przelew wewnątrzbankowy, czy poza bank Millennium?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2020-06-22 09:42:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 07:43:58 +0200, z napisał(a):

> [...]
    >
    > Niby bzdura. Ale potrzebowałem potwierdzenie tego przelewu w niedzielę.
    >
    > Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie

    Glowy nie dam ... ale czy KIR nie ma wolnego?
    I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

    Tak czy inaczej dojdzie w poniedzialek, ale np Santandera tak
    przylapalem - przelew zlecony w piatek ok 14tej, w historii juz
    figuruje, a do odbiorcy nie dochodzi.
    Widac nie zalapal sie na trzecia sesje, ale jednak zlecili, byc moze
    wyslali jeszcze w piatek - wiec dla banku "zrealizowany", a tak
    naprawde kisi sie gdzies KIR. Przelewy z data przyszla Santantander
    wysyla ok 7 rano w dniu zleconym.

    A mille ... nawet wlasny/wewnetrzy przelew zlecony w niedziele
    "zaksiegują" w poniedzialek. I tu przyznaje - to popierdolone.

    Dla rownowagi - jak miesiac sie konczyl w niedziele, to mbank odsetki
    naliczal w niedziele, ale ksiegowal z data piatkowa czy jakos tak.

    J.

  • 7. Data: 2020-06-22 10:04:57
    Od: z <...@...pl>

    Było kilka w stylu PayU

  • 8. Data: 2020-06-22 10:07:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 09:42, J.F. pisze:
    > I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

    Pieniądze dotarły. Towar wysłany, konto u bukmachera doładowane itd. ;-)

    Tylko w systemie bankowym śladu po przelewie NIE MA.

  • 9. Data: 2020-06-22 10:45:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Pieniądze dotarły. Towar wysłany, konto u bukmachera doładowane itd.
    >;-)

    Czyli przelew wewnetrzny ... czy wrecz obciazenie karty ?

    >Tylko w systemie bankowym śladu po przelewie NIE MA.

    Skoro ksiegowany w poniedzialek, to w niedziele nie ma :-)
    Moze trzeba bylo w kryteriach szukania pogrzebac :-)

    Tak czy inaczej - troche nieprzyjemnie :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-06-22 10:47:44
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.06.2020 o 07:43, z pisze:

    > Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie
    > przelewów. Łajzy jedne.

    w niedzielę możesz zlecić przelew, ale wyjdzie dopiero w poniedziałek z
    datą poniedziałkową

    system nie ma wolnego, ale elixir nie działa

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje