  • Data: 2020-06-23 19:59:31
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    >A próbowałeś zlecać z wyprzedzeniem na inne dni tygodnia niż poniedziałek?

    Jasne. Przelewy zlecane na inne dni sa realizowane zgodnie z dyspozycja.

    >Hmmm, ale właściwie czy rodzi to jakiś problem?

    Owszem. Jesli odbiorca ma rachunek w Citi, to srodki dostanie w niedziele, a
    nie w poniedzialek.
    Jesli poniedzalek to pierwszy dzien miesiaca, a srodki dostanie w niedziele,
    ostatniego dnia miesiaca, to moze powodowac u niektorych odbiorcow obowiazek
    podatkowy. Moze tez sztucznie zawyzac obroty w poprzednim miesiacu. Moze
    spowodowac brak otrzymania pomocy publicznej z uwagi na (teoretycznie) duze
    obroty w danym miesiacu.

    >PS.: Zacytowałbyś te ich odpowiedzi z reklamacji, czasem się można pośmiać.
    --------
    Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są tylko w dni
    robocze.
    W przypadku realizacji przelewu w ramach zlecenia stałego lub przelewu z
    datą przyszłą Bank sprawdza na jeden dzień roboczy przed wyznaczoną datą
    realizacji przelewu, czy na rachunku dostępna jest wystarczająca ilość
    środków.

    W sytuacji, gdy dzień realizacji przelewu wypada na dzień następujący po
    dniu wolnym (np. poniedziałek), a w poprzednim dniu roboczym ilość środków
    na Pana rachunku jest dostateczna, konto jest obciążane kwotą przelewu w
    sobotę ale z datą realizacji pierwszego dnia roboczego następującego po dniu
    wolnym.

    Celem powyższego obciążenia jest zapewnienie możliwości realizacji przelewu
    zgodnie z Pani dyspozycją, tj. I sesją Elixiru w pierwszym dniu roboczym
    następującym po dniu wolnym.

    Przykro nam, że w tym przypadku zakres świadczonych przez Bank usług nie
    jest zgodny z Pana oczekiwaniami, niestety w chwili obecnej nie możemy
    zaproponować Panu innego rozwiązania w zakresie realizacji ww. przelewów.
    --------
    Plec mi zmieniaja co chwila, ale juz mniejsza o to. Twierdza, ze robia w
    sobote, chociaz robia w niedziele. Niech sobie srodki blokuja jesli musza,
    ale przelew niech robia po polnocy, a nie w niedziele.