    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO -- bank emerytów?
    Date: Sat, 11 Mar 2023 13:01:43 GMT

    in <news:tuhk5m$d7b$1$Eneuel@news.chmurka.net>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > *Może* warto zawczasu pomyśleć? -- nabyć angielską simkę

    Przeciez mam trzy angielskie sim i trzy ang nr telefonu.
    Mam trzy smartfony dual to daje 6 miejsc na sim.

    > i zawiązać [na supeł] umowę z angielskim bankiem?...

    też mam

    > Jeno ;) pytam...

    > Skąd miałem wiedzieć, że w Anglii masz sim play czy plusa?

    a dlaczego miałbym się pozbyć polskich numerów telefonów?

    > Nie praktykowałem... Skoro można bezmarmurowo zawiązać umowę
    > z bankiem, zapewne można podobnie zmienić nr telefonu. Chyba
    > nie każdy bank dysponuje marmurowymi oddziałami...

    Ang bank pyta przy logowaniu na który numer wysłać kod SMS.
    Jest mniejsza szansa, że zgubię dwa czy trzy telefony na raz.

    a polski nawet nie raczy uwględnić numeru zapasowego.

    Gubię telefon i przez infolinię musze udowadniać że ja to ja.
    na szczęście dobrze, że już nie każą przyjść do oddziału.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza