    From: "h.p" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: LUKAS???
    Date: Sun, 19 Oct 2003 11:44:33 +0000 (UTC)

    Jacek23 napisał:

    > Moj obecny bank to PKO SA

    Takiego banku nie ma. Są za to PKO BP SA i Pekao SA.

    > (zubr).

    Aha, to znaczy, że masz rachunek w Pekao SA.

    > A co mnie denerwuje?
    > miesieczna oplata za konto, wzrosla przeciez:(
    >
    > Mam tam jakies oszczednosci i nie amm aktualnie
    > pracy wiec kazdy grosz jest wazny.

    Skoro każdy grosz jest ważny to znaczy, że potrzebujesz rachunku z wysokim
    oprocentowaniem i bez opłat.
    Załóż sobie Konto e-direct (pakiet standard) oraz Plus Konto w Volkswagen
    Bank direct: http://www.vwbankdirect.pl/indexzakladanie.html.
    Żeby mieć gdzie wpłacać gotówkę, załóż sobie też e-konto bez tokena w Lukas
    Banku: https://bank.lukas.com.pl/wniosek/.
    Najlepiej zrób to już dzisiaj, im szybciej opuścisz dotychczasowy bank, tym
    lepiej dla Ciebie i Twoich pieniążków.
    I mimo, że nikt nie będzie do Ciebie dzwonić co miesiąc, żebyś założył
    lokatę, Twoje pieniądze przyniosą Ci większy zysk leżąc na rachunku Plus
    Konto (na każde żądanie) w VW Bank direct niż na tych marnych lokatach w
    Pekao SA (za których zerwanie spotyka Cię dodatkowo kara).